2023-1-TR01-KA131-HED-000115895 dönemi kapsamında 17 Ekim- 10 Kasım 2024 tarihleri arasında Personel Hareketliliğine başvuranların listesi, Erasmus seçim komisyonu tarafından incelenmiş, başvuru ilanında belirtilen koşullar ve Erasmus+ yönergesine göre kararlar alınmıştır:
Ders Verme Hareketliliği için 8, Eğitim Alma Hareketliliği için 8 kontenjan ayırılmıştır. Erasmus+ Yönergesi Eğitim Alma Hareketliliğinin adil dağıtımı için belirlenen kontenjan sayısı %50 idari, %50 araştırma görevlisi kadrosuna verilmiştir.
Katılımcılara 3 gün (üç) + 2 gün (iki) seyahat hibesi dahil olmak üzere toplam 5 günlük hibe tahsisi yapılacaktır.
Başvuru esnasında kabul mektubunu sunmayan personelin 27 Aralık 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar kabul mektubunu erasmus@istun.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
Asıl listede bulunan adayların hareketlilik için gerekli olan evrakları hareketlilik tarihinden en geç 10 gün önce erasmus@istun.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
Mücbir bir sebep olmadan hareketlilikten feragat eden veya eksik evrak tesliminde bulunan asıl listedeki adayların yerine yedek listede bulunan personel değerlendirmeye alınacaktır. Asıl adayın 27 Aralık 2024 Cuma gününe kadar kabul mektubunu sunamaması durumunda, yedek listede bulunan adayların, en geç 17 Ocak 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar kabul mektubunu erasmus@istun.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Kabul mektubunu sunmuş yedek listede bulunan adaylar, puan sıralaması göz önünde bulundurularak asıl listeye alınacaktır.
Yedek listede bulunan adaylar hibesiz hareketlilik yapmak istemeleri durumunda Erasmus Ofisi ile iletişime geçmelidir.
Proje bitiş tarihi göz önünde bulundurularak, 25.06.2025 tarihine kadar hareketlilikler gerçekleştirilmelidir.
Adaylar https://turnaportal.ua.gov.tradresine giriş yapıp Başvurularım seçeneğine tıklandığında ilgili ilanın karşısında değerlendirme sonucunu bulacaktır. Sonuçlara itirazı olan adaylar 22.11.2024 tarihine kadar Erasmus Ofisine itirazlarını yapabilecektir.
Hareketliliğe başlamadan önce hazırlanması ve teslim edilmesi gereken belgeler:
Öğretim elemanının / İdari personelin Erasmus+ Programı kapsamında eğitim alma hareketliğini gerçekleştireceği, gideceği üniversite ve bölüm adı, ziyaret tarihlerini belirten görevlendirme yazısı,
Misafir olunacak üniversiteden/kurumdan gelen davet mektubu
Yapı Kredi Bankası Euro hesap cüzdanı fotokopisi
Pasaport kimlik sayfası fotokopisi,
Personel Hibe Sözleşmesi
Dönüşte Uluslararası Erasmus Ofisine sunulması gereken belgeler:
Gidilen üniversiteden alınmış olan Katılım Sertifikası (Hareketliliğinizin başlangıç ve bitiş tarihlerini içeren gittiğiniz üniversiteden alınan imzalı mühürlü bir belge).
Gidilen üniversitede yapılan faaliyetlerin raporlanıp sunulması (her gün yapılan faaliyet yazılmalıdır).
Nihai Rapor Formu – (Beneficiary-Module Portalı üzerinden e-posta adresinize gönderilecek link üzerinden doldurulacaktır)
Uçuş kartları ve pasaport giriş-çıkış sayfalarının fotokopisi